Voorstellen op de chat -Tip-

Rank

Totaal aantal reacties: 7

Geregistreerd 25-03-2013

PM

Als je hier net nieuw bent, zal je niet ontkomen aan deze volgende vragen: Naam, leeftijd, woonplaats, hobbies, school/werk, geloof/kerk, verliefd/verloofd/getrouwd, lengte, schoenmaat, kleur tandenborstel, favoriete verkeersbord, hoe kom je hier & wat denk je hier te vinden

Het zal niet 1, of 2 keer gebeuren dat je lijstje moet/mag beantwoorden, dus even een tip voor de luie mensen onder ons die geen zin hebben om telkens weer naar de badkamer te moeten rennen omdat je je kleur van je tandenborstel bent vergeten...

"Typ je voorstelantwoordjes in het tekstvakje op de chat, kopieer ze even; dan staat er boven je tekstvakje een aantal pictogrammetjes, je klikt op de meest rechtse, je plakt je gekopieerde tekst in het vakje links naast 'Toevoegen', dan voeg je dit berichtje toe. Als er dan wordt gevraagd naar jouw antwoordjes op de vele vragen, klik je weer op het meest rechtse pictootje, je klikt op dat berichtje, dan druk je op Enter en hoppa, je hebt niet alles opnieuw hoeven te typen!"

Even sticky gemaakt smile
~Johan~
      [ Gewijzigd: 20 mei 2013 22:58:06 door Charlotte ]
Rank

Totaal aantal reacties: 1

Geregistreerd 21-09-2016

PM

hoi

ik ben ukkie

ik wil zoooooooo graag chatten maar kan niet met mijn computer en heb geen geld voor een nieuwe

heeft iemand nog een computer over?

mijn nummer is 0647215074

alvast mijn dank

groetjes uk      
Rank

Totaal aantal reacties: 27

Geregistreerd 17-08-2016

PM

Wat ik niet begreep toen ik op die chat zat was dat men om een ingevuld lijstje vraagt met al je gegevens en dat er boven de chat staat dat je nooit privé gegevens moet geven aan mensen die je niet kent. Ik ken niemand dus gaf ik geen gegevens, maar dat moest dus wel. Nu heb ik niets te verbergen, maar iedereen opereert of chat onder een nicknaam, dat is toch tegenstrijdig.

Rank

Totaal aantal reacties: 27

Geregistreerd 17-08-2016

PM

Charlotte - 20 mei 2013 08:43 PM
Als je hier net nieuw bent, zal je niet ontkomen aan deze volgende vragen: Naam, leeftijd, woonplaats, hobbies, school/werk, geloof/kerk, verliefd/verloofd/getrouwd, lengte, schoenmaat, kleur tandenborstel, favoriete verkeersbord, hoe kom je hier & wat denk je hier te vinden

Het zal niet 1, of 2 keer gebeuren dat je lijstje moet/mag beantwoorden, dus even een tip voor de luie mensen onder ons die geen zin hebben om telkens weer naar de badkamer te moeten rennen omdat je je kleur van je tandenborstel bent vergeten...

"Typ je voorstelantwoordjes in het tekstvakje op de chat, kopieer ze even; dan staat er boven je tekstvakje een aantal pictogrammetjes, je klikt op de meest rechtse, je plakt je gekopieerde tekst in het vakje links naast 'Toevoegen', dan voeg je dit berichtje toe. Als er dan wordt gevraagd naar jouw antwoordjes op de vele vragen, klik je weer op het meest rechtse pictootje, je klikt op dat berichtje, dan druk je op Enter en hoppa, je hebt niet alles opnieuw hoeven te typen!"

Even sticky gemaakt smile
~Johan~

Waar is jouw lijstje Charlotte?